Shop Mobile More Submit  Join Login
Clark Kent's Yogurt Night by doubleleaf Clark Kent's Yogurt Night by doubleleaf
haha.. :XD: (Too bad he has that suit on under the shirt)

Yogurt Night is a series of drawings which involve men characters with open shirt, pink spoon and a dab of yogurt for no reason.


---------------
Photoshop CS3
Add a Comment:
 
:iconjoulester:
joulester Featured By Owner May 1, 2014  Professional Digital Artist
hahaha I had a look at all the yogurt night pics and ...it's all so bizarre, but damn hilarious! 
Reply
:iconkarisushieater:
karisushieater Featured By Owner Apr 9, 2014  Student Traditional Artist
Dies......though I must say I shall burn that suit when I get my hands on it!:iconimevilplz:
then I can properly die! Lol awesome work!
Reply
:iconkissuk:
KissUk Featured By Owner May 19, 2013
LOL
Reply
:iconguy01:
Guy01 Featured By Owner May 17, 2013
I wouldn't worry about the yogurt. He can just fly into the sun for a quick cleaning.

That said, awesome art.
Reply
:iconjaybay15:
JayBay15 Featured By Owner Feb 21, 2013
of course I'd take that any day of the week
Reply
:iconsupermanxbatman:
supermanXbatman Featured By Owner Feb 16, 2013
O.o sexy boyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Reply
:iconwyrdsisters:
WyrdSisters Featured By Owner Jan 5, 2013  Hobbyist Traditional Artist
0.o NICE very NICE
Reply
:iconaellostriker2:
Aellostriker2 Featured By Owner Dec 23, 2012  Hobbyist Digital Artist
this is the SAFEST among your yogurt men.:icononionharpplz:
Reply
:icongiveupwest:
giveupwest Featured By Owner Dec 7, 2012
Too bad he has that suit on under the shirt +1
LOVE IT!!!LOVE THIS SERIES!!
Reply
:iconflamme-doudoune:
Flamme-Doudoune Featured By Owner Nov 10, 2012
Yum.
Reply
:iconfidellacao:
FidellaCao Featured By Owner Oct 8, 2012  Hobbyist Traditional Artist
So much love for this. <3 +fav.
Reply
:icondreshanda:
Dreshanda Featured By Owner Aug 20, 2012
Superman is my favorite hero, too... I feel really weird for clicking on this. >.> *cries a little* Got me right in the childhood, man...

Oh well. He's still the hottest man in comic form. XD
Reply
:iconraisetheredtower:
RaiseTheRedTower Featured By Owner Aug 19, 2012  Hobbyist General Artist
You...Evil... *bloodsplsion from all the holes in my head* :dead:
Reply
:iconreviewstomaster:
ReviewstoMaster Featured By Owner Jul 29, 2012
. . .:jawdrop: :faint:
Reply
:iconmurdelizer:
Murdelizer Featured By Owner Jul 26, 2012
hehe, I like the slight blush in his face! :D this series is awkwardly gread, my friend! :D
Reply
:iconaustinawsomeify:
austinawsomeify Featured By Owner Jul 2, 2012  Student General Artist
i noticed your discription of this series onlt changed for this picture ^^
Reply
:iconfredbaman:
FredBaman Featured By Owner Jun 18, 2012
LOL. I love this one. XD
Reply
:iconshadowstar08:
ShadowStar08 Featured By Owner Jun 18, 2012
Omg... haha.
This image froze my computer, Im assuming sexy overload. xD
Reply
:iconkazemizu:
Kazemizu Featured By Owner Jun 17, 2012
Your art has been featured on our Awesome Alt Art blog! You can check it out at: [link]

All the best!
Reply
:iconkaedex503:
KaedeX503 Featured By Owner Jun 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
Haha that shirt XD
Reply
:iconwatanabe1:
watanabe1 Featured By Owner Jun 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
LoL
Reply
:iconlanza-divina:
lanza-divina Featured By Owner May 28, 2012  Hobbyist Digital Artist
SUPERMAN, YOU TROLL!
Reply
:iconx-raynearashi-x:
x-RayneArashi-x Featured By Owner May 27, 2012  Hobbyist Traditional Artist
:lol: im making one of these!
Reply
:icon12airabella12:
12airabella12 Featured By Owner May 13, 2012  Student General Artist
omg this is so frikken epic................
Reply
:iconxdmelolwtfwhatdx:
XDMElolwtfwhatDX Featured By Owner Apr 28, 2012  Student Artist
lol
Reply
:iconfreakingpurple:
freakingpurple Featured By Owner Mar 21, 2012  Hobbyist General Artist
:iconhurrhurrplz:
I wonder how he got that stain on his shirt..

:iconicameplz:
Reply
:iconelizabethgreene:
ElizabethGreene Featured By Owner Mar 19, 2012  Hobbyist General Artist
Ah, the man of steel. Memories.
Reply
:iconwerewolfdj:
werewolfdj Featured By Owner Jan 21, 2012
I thought that was cu- i mean yogurt.
Reply
:iconanitalaloca:
anitalaloca Featured By Owner Jan 13, 2012  Hobbyist
how sweet he's blushing
Reply
:iconnakedirohtime007:
nakedirohtime007 Featured By Owner Jan 10, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Now he has to go dry clean his super suit...>.>
Reply
:icontygersclaw:
Tygersclaw Featured By Owner Jan 9, 2012  Hobbyist Digital Artist
NICE:D
Reply
:iconloboproto:
loboproto Featured By Owner Jan 4, 2012
jjajajaj!!!
Reply
:iconladynemesis93:
LadyNemesis93 Featured By Owner Dec 28, 2011
Kawaii!
Reply
:iconx-polka-dot-outlaw-x:
x-polka-dot-outlaw-x Featured By Owner Nov 30, 2011  Hobbyist General Artist
These make my day.
Reply
:iconblastnight:
BlastNight Featured By Owner Nov 22, 2011
Yogurt in the chest ♥
Reply
:iconmissdeathdaisy:
missdeathdaisy Featured By Owner Nov 10, 2011
Ahh, I hate it when I rip open my shirt to fight crimes and drop yogurt on my costume...

No, seriously.
Reply
:iconx-pixiehat-x:
x-Pixiehat-x Featured By Owner Nov 8, 2011  Hobbyist General Artist
Aw, man, it's gonna stain. D:
Haha. XD
Reply
:iconblownwish:
blownwish Featured By Owner Oct 19, 2011
This is makes my skull implode.

Hell. Yes.
Reply
:iconfurbelows:
furbelows Featured By Owner Oct 9, 2011
You do a sexy Superman. :)
Reply
:icondoobie-boo:
Doobie-Boo Featured By Owner Oct 1, 2011  Hobbyist General Artist
He's so super he lactates yogurt. =)

Love the picture. Yogurt never looked so mmm...mmm...good.
Reply
:iconaltzio101:
Altzio101 Featured By Owner Oct 1, 2011
O..M..G BEAUTIFUL! :')
Reply
:iconrobynthehobbin:
Robynthehobbin Featured By Owner Sep 28, 2011
Nailed it!
Reply
:icondanceswithwolves64:
DancesWithWolves64 Featured By Owner Sep 18, 2011
staring at yogurt..... :icondroolplz:
Reply
:iconburningdancer:
burningdancer Featured By Owner Sep 11, 2011
Oh my god, this blush and curl make him so cute, but his muscles say that he's sexy! And I absoloutely love the fact, that yogurt is ohgod running down his cheeeest

:iconexcitedlaplz:
Reply
:iconweirddreamer12:
WeirdDreamer12 Featured By Owner Sep 4, 2011
this is fantastic!!! and his blush just seals the deal XD
Reply
:iconevilbecky:
EvilBecky Featured By Owner Aug 28, 2011  Hobbyist General Artist
om nom nom nom nom nom nom....I'm not even a fan of the Man of Steel but....again...DAMN!!!! Ur gonna convert me!!!
Reply
:iconcoconuthero:
CoconutHero Featured By Owner Aug 15, 2011  Student Digital Artist
HIS CURL
Reply
:iconmiu-city:
miu-city Featured By Owner Aug 8, 2011  Hobbyist General Artist
God, i LOVE THIS!!!!!!!!!!
Reply
:iconstormcross:
StormCross Featured By Owner Aug 3, 2011  Hobbyist Digital Artist
super gayman xd
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 643 × 800




Details

Submitted on
April 28, 2011
Image Size
327 KB
Resolution
643×800
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
112,419 (5 today)
Favourites
5,233 (who?)
Comments
656
Downloads
1,734
×